Communicatie

Ons aanbod

Training Feedback ontvangen en geven – 2 x 1 dagdeel

In twee keer een ochtend of middag leer je goed om te gaan met het kwetsbare geven en krijgen van feedback. We weten allemaal dat feedback belangrijk is om te leren en beter te worden. Toch vinden we feedback lastig. Dat komt omdat feedback gevoelens triggert bij jezelf en bij de ander. Door zorgvuldig en respectvol te anticiperen op de gevoeligheid lukt het wel en wordt feedback een waardevolle manier om zelf te leren en de samenwerking met anderen te verbeteren. Wat je leert is om de goede gelegenheid en het goede moment te kiezen, en je boodschap duidelijk en met de juiste intonatie te brengen. Je past dit direct toe en checkt met de handleiding hoe je het hebt aangepakt.

Training Gespreksvaardigheden – 1 x 1 dag

Je leert basisvaardigheden die je nodig hebt bij je communicatie met anderen. De kunst in communicatie is uiteindelijk begrijpen en begrepen worden. Daarbij gaat het om wat je zegt (inhoud) en hoe je het zegt (vorm). Je leert inhoud te onderscheiden van vorm en de “lading” bij jezelf en bij de ander te herkennen. Je leert vraagtechniek te gebruiken om de behoeften van de ander te weten te komen. En je leert hoe je je eigen behoeftes kenbaar kunt maken aan de ander en daarin stevig te zijn. 

Deze training aanvragen

Zou loopbaanadvies uw medewerker (s) helpen om weer prettig te functioneren? We denken graag met u mee in de oplossingen voor uw uitdagingen. Vraag de training aan en wij nemen contact met u op.
Naam*
E-mailadres*
Organisatie*
Telefoonnummer*

Meer trainingen

Werven en selecteren

Persoonlijk Leiderschap

Loopbaanontwikkeling en duurzame inzetbaarheid

Omgaan met agressie op de werkplek

Communicatie

Teamontwikkeling

Leidinggeven